13 oktober 2008

Helgresumé

När hösten är så här som den varit nu, behagligt varm och med underbara färger då är det vackert!

I lördags fixade vi present till Josefin från farmor & mormor, en ny svart cykel. Lika bra att köpa den nu innan den tog slut. En sak mindre att tänka på:)
På kvällen var vi bortbjudna till några vänner och blev bjudna på världens godaste skaldjurspasta med hembakt bröd och finfin ost till! Ska be om receptet, en glasklar favorit hos oss alla!
På natten när vi kom hem började vi packa matsäcken till söndagens fotbollscup i Höllviken. Klocka sex ringde klockan och det var ganska skönt att få ligga kvar i den varma sängen när maken och Josefin steg upp..... Tyvärr gick inte laget vidare men de var nöjda och glada ändå när de kom hem strax efter 17 igår.
Jag och sonen var hemma och fixade lite tvätt, städ och handlade mat inför veckan. Vi var även på kalas hos svägerskan.
Nu ska jag kika på Friskis & Svettis program och planera vilka pass jag ska träna denna veckan!

6 kommentarer:

  1. Ni har ju hunnit en hel del i helgen!
    Helt underbart väder var det i går tycker jag.
    Var köpte ni cykel?

    SvaraRadera
  2. Lägg ut receptet här vetja, det lät spännande. Kram.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag vill också ha receptet! Jag har en massa skalade räkor i frysen jag inte vet vad jag ska hitta på med! Snääälla...? *blink blink*

    SvaraRadera
  4. Mysig höst vet jag inte.. inte idag i alla fall ;) Här är mörkt, grått o regnigt!

    men det ÄR underbart när solen skiner med alla färger ute nu.

    Lycka till med träningen i veckan. Ska träna ikväll kl 19 :)

    kramis

    SvaraRadera
  5. Säger som dom andra: lägg ut receptet här! :)
    Sitter vid köksbordet med vår yttepyttelilla Apple som skriver två bokstäver i taget (yttepyttelitet tangentbord) för stora datorn är nermonterad eftersom vi tapetserar om i vardagsrummet.
    Avskyr att leva i detta kaos, måste ha orning och reda omkring mig! Men nu är det bara att bita ihop, det kommer ju bli fint och på fredag ska det vara klart :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Låter som en härlig helg!! Det där med mattan hade jag glömt, men man har ju köpt en del mattor under alla "barnaåren". Kram Jenny

    SvaraRadera