22 oktober 2008

Malmö tur & retur

Idag åkte jag & maken till Malmö för att undersöka våra ögon på Capio Medocular. Och undersökningen gick som vi önskade, det blir operation och det blir den laseroperation vi hoppades på! Den 13 november har vi bokat tid.....jag är redan lite nervös.
Det är grymt mycket pengar men å andra sidan en bra investering i sig själv. Tänk att bli glasögonfri efter 28 år! Inte en dag för tidigt:)

Vi passade givetvis på att äta gott på Lilla Torg, vi satt utomhus.Hur mysigt som helst! Vi hann även med en liten shoppingrunda och en fin svart högblank brödbox från Lagerhaus fick följa med hem.
Nu bakar jag frallor så att jag har något gott att lägga i min nya brödbox....

5 kommentarer:

  1. Va kul att det blir av!
    Jag är rätt sugen jag med :)

    SvaraRadera
  2. Men du, du vet väl att det öppnat ett företag i stan också och att man får 3000 kr i rabatt just nu??? Jag är med duktigt sugen...KRAM!

    SvaraRadera
  3. Usch, jag tycker det är så läskigt med såna där ögonoperationer. Men glad för din o makens skull så klart att det blir av. Måste kännas underbart att bli utan glasögon efter så många år. Själv fick jag mina först för 5 år sedan så jag har inte tröttnat ännu ;) Har brytningsfel så jag vet inte hur/om det går att operera ens..

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att det blir kalasbra! :-) Spännande! Tur att du hittade en brödburk till slut! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Va kul och så snart - en fin tidig julklapp!!! Kram Ingela

    SvaraRadera