6 oktober 2008

Shopping & lite till

Det trevliga sällskapet och all shopping igår gjorde att jag var mer död än levande i morse när klockan ringde 05.45.... Men vilken kanondag vi hade tillsammans! En heldag, vi åkte hemifrån 08.45 och kom hem igen 19.30:) Jag hittade en hel del nya kläder, några tunikor/klänningar, en ny vinterjacka, svarta byxor, en kofta och några tröjor i svart & grått. Jonte fick nya jeans och en snygg tröja och Jossan fick en snygg mysig grå kofta.8 nya snygga skålar från Bolagret och till sist lite till på IKEA. På IKEA fick fatet följa med hem tillsammans med en lampa, värmeljus och nya ljuskoppar och nya underlägg.
Efter jobbet ska maken & jag ut och springa och sen ska jag packa upp alla mina kassar och fixa till med det nya fatet och de nya ljuskopparna. Ljusstaken var i största laget för min smak och jag insåg ganska snabbt att den skulle bli svårplacerad hemma hos mig.

5 kommentarer:

  1. Oj, ska du ut och springa, vad duktig du e! Tack för en mysig dag igår! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag ör riktigt shoppingsugen men behöver egentligen inget. Hm, så kan det bli.
    Jag ska tänka på att du springer när jag äter en bit av kanelkakan jag bakade i gårkväll. När ska jag springa tro????

    SvaraRadera
  3. Det låter jätte mysigt!

    Lycka till med springandet :) Jag har promenerat idag, det får räcka bra...

    kramis

    SvaraRadera
  4. Ut och springa med maken minsann..det ska bli kul att höra hur det avlöpte :))

    SvaraRadera
  5. Kul med shopping, vad dúktig du är som springer. Jag går långpromenader istället kan inte förmå mig till att börja springa. Någon dag kanske??? Kram jenny

    SvaraRadera