9 oktober 2008

Torsdag

Nu har firman som ska fixa badrum och groventré/tvättstuga varit hos oss och lyssnat på våra ideér. Nu ska vi invänta kalkyl och tidsperspektiv, någon gång framåt våren blir det. Jag trodde nu i höst innan jul(optimist) men de är fullbokade.
Det ska bli superkul att planera och se hur det bli klart, längtar verkligen!

Tränade igår och passet på onsdagar är superbra så jag måste försöka pricka in det fler gånger, sonen var på hockey igår och kom inte hem förräns klockan 21.30.....huga vad trött han var i morse när jag väckte honom 06.45:) Tur att det snart är helg igen.

Ikväll blir det massklippning av Familjen Bengtsson, min mamma bor i Bjärnum(hon har salong) och det är ett par mil dit så enklast är att samla alla så vi tar det på samma gång. Det blir nog ingen revolutionerande klippning för min del, utan mest lite toppar och en omgång färg.

Nu inväntar jag spänt att de här biljetterna ska släppas, tänkte satsa på Stockhom denna gången!

6 kommentarer:

  1. Kul med planering av renovering och när det är klart. När man är mitt i är det inte så kul. Vi byggde ut 30 kvadratmeter förra hösten, det var inte kul men nu ångrar vi inte det en sekund. Kul med Melodifestivalen, kanske hade varit något för Maja, tåls att tänka på.Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Här finns fler som är i behov av frisör-besök. Måste ringa och boka tid nån dag. Jag ser ut som ett troll för tillfället. :-(

    Åh vad skoj att ni ska boka biljetter till melodifestivalen! Vi var på genrepet förra året. Jättekul!

    kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej! Har du en lillsyster? Bjärnum har jag varit många gånger i min uppväxt hos Ohlssons på hagegatan 21. Nu står det tyvärr tomt :(

    Vilken dag släpps de biljetterna????

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Måste vara kul att det är på gång, det har du velat länge ju :) Ha en skön friss-kväll, jag hade min igår. Kram.

    SvaraRadera
  5. Det där med melodifestival har jag funderat på flera gånge, men det är ju så ruskigt dyrt bara. Får se...
    Kul med renovering, i alla fall när det är klart.

    SvaraRadera
  6. Åh, vad spännande med Melodifestivfal. Har funderat själv på att gå på genrepet här i Göteborg men har inte kommit så långt ännu ;)

    Kul med badrumsrenovering också. Vi ska göra vårt lilla här nere, vi har original matta från 1976, orange, inte så himla snyggt men.. det är samma maatt i tvättstugan. Vi hade iofs anticimex här för en besiktning för vi har bytt försäkringsbolag för huset. Och han var imponerad över att mattan satt så bra och fortfarande var tät 30 år senare.. så det var ju skönt att höra! Det kanske blir modernt snart igen ;)

    kramis

    SvaraRadera