13 november 2012

Socker


I morse kl sju stod jag på löpbandet - planerat och jag gillar att springa på morgonen. Men jag åt dåligt igår, fick i mig på tok för lite på en hel dag och eftersom jag inte äter innan jag springer så har jag fått sota för det hela dagen idag. Darrig och vrålhungrig mest hela dagen. Till lunch hade jag kunnat ge mycket för att dricka en hel coca-cola! jag behövde verkligen socker...Måste försöka leta upp någon proteindrink utan laktos jag kan få i mig. Vet att Valio har utökat sitt sortiment med valio Pro - men det har jag inte lyckats hitta här i någon butik. Valios proteindrink fick jag på Lidingöloppet och den var både god och gjorde nytta efter loppet!

  När jag morgontränar dricker jag alltid en halv eller en hel celsius innan.
Ägg är både gott och mättar bra efter löpning, 2 äggamackor på jobbet vid frukost slinker ner väldigt lätt!

1 kommentar:

  1. Skönt att träna men jobbigt att bli helt darrig...
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera