11 november 2012

Jag är i gång igen!


7 km löpning blev det idag - som jag längtat efter att kunna ge mig ut! En seg förkylning som varit alldeles för länge. Men nu äntligen är jag på gång igen. Ett tempo på 5.50/km och jag är nöjd. Maten har även den varit helt ok.


Tisdag och torsdag blir det löpning på morgonen på Friskis & Svettis, på lördag har jag inte bestämt ännu, vädret får avgöra om det blir inomhus eller utomhus!

Bra att planera träningen, då är det större chans att det faktiskt blir av!

3 kommentarer:

  1. Du kanske har rätt man kanske ska planera in träningen så kanske den blir av :)

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är! Jag skulle också vilja vilja.....¨
    kraM

    SvaraRadera
  3. Du är rätt impad av Bloggfamiljen va?? Dina inlägg känns väldigt mycket som deras d v s Matplatsens etc. Men du, det är bra att ha förebilder!! Keep on!

    SvaraRadera