28 november 2012

Kunde inte vänta längre...






Igårkväll kände jag att det var dags, kunde inte vänta längre...stjärnor och ljusstakar åkte fram och de få tomtar vi har. Så mysigt! Nu saknas det en ljusslinga utomhus och trots nyinköpta glödlampor till dotterns ljusstake funkar den inte....så där ska det inhandlas en ny. Sen är det klart att adventsmysas!
På torsdag ska vi baka lussekatter och på fredag gör jag pepparkaksdegen till det stora baket på söndag...



Jippi, äntligen är min kofta snart hemma i min garderob! I kväll efter jobbet ska den hämtas och jag hoppas innerligt att den sitter som ett smäck. Hatar att krångla med returer...

För övrigt så går förkylningsbacillerna runt i familjen, i natt vaknade sonen med hög feber och halsont...here we go again. Jag nyser mest hela tiden och känner mig emlig och olustig i kroppen men det blir lixom inget av det...Vintern när den är som bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar