12 november 2012

Kräksjuka

Kräksjuka in da house......
Förhoppningsvis lightvarianten, sonen blev inte långvarig i skolan idag innan han blev dålig. Kräkts 1 gång och sen inget mer, mer än att magen är i uppror.
Jag hoppas innerligt att det inte blir mer heller!!! Jag är inte hypokondrisk när det gäller sjukor förutom just kräk....jag har idag kännt efter mest hela tiden. TVI.


Egentligen borde jag inte bry mig eller ens orka kommentera du anonyma som uppenbarligen stör dig på hur jag bloggar. Eller att jag liknar Matplatsens blogg....jag tar det i såfall som en komplimang med tanke på hur många läsare Vickan har varje dag. Vari ligger likheten? Kan det måntro bero på att jag klickade hem en OM kofta och bloggade om det? Om det känns obekvämt att läsa här inne så är det ju fritt fram att låta bli.SUCK.





Snart dags att leta inspiration till pepparkakshusbygget! Tips på bra mallar eller på sidor, please?

5 kommentarer:

  1. Inte kul med sjukor av den sorten. Håll det från dottern är du snäll så hon inte smittar i skolan sen, tack :)

    Att få påhopp är inte kul. Det skrivna ordet är svårt. Det finns människor som läser in det som de själva vill.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas resten av familjen slipper den obehagliga sjukan! Kram på dej vännen!

    SvaraRadera
  3. Usch, inget kul med magsjuka. Krya på er. Kram (på långt avstånd) Anette

    SvaraRadera
  4. Haha folk är ju bra knäppa! jag har också fått höra det av en läsare till V, att jag kopierade V. V är ju inte den enda i hela bloggosfären som bloggar om mat och inredning och mode, men det finns människor till allt! Man FÅR inspireras! jag vet måååååånga som uppenbarligen inspireras av mig när jag kikar in i deras bloggar och det gläder bara mig!

    SvaraRadera
  5. Hihihihi, jag kanske uttryckte mig lite tvetydigt men jag menar ditt sätt att uttrycka dig är vääääldigt mycket Matplatsens. Att du bloggar om en OM kofta är inget jag tänkte på men ditt språk är ganska avslöjande från var du hittar din inspiration... Var jag tydligare?

    SvaraRadera