5 november 2012

Monday it is!


Förkylningen sitter där den ska, ingen feber och det är jag tacksam för. Hoppas kunna träna i slutet av veckan igen, är superladdad:)

Måndag = ny start och ett nyttigare liv. Inget socker, inget godis,inga kakor och bullar under veckan som kommer. För en sann sockerknarkare kommer det att bli tufft, men tuffast är de första dagarna...lagom till helgen kommer jag att vara i fas igen. Nu jädra ska den här kroppen rensas!

I kväll startar även mitt andra nya liv, f.rom januari kommer jag att synas bakom receptionen på Friskis & Svettis ett par timmar i veckan. För att vara fullärd till januari kommer jag att gå bredvid ett par kvällar framöver. Superspännande & väldigt väldigt roligt!!









1 kommentar:

  1. Åh vad duktig du ska vara! Jag borde haka på....

    Kram, Carina

    SvaraRadera