29 november 2012

Odd Molly lovely Knit Spring 2013


Här är den då, äntligen! Ville gärna ha koftan i bomull så det fick bli en förhandsbeställning på Spring 2013 kollektionen. Mid Grey, och just det rosa rosett...kom på att jag faktiskt beställde en med grå rosett men med närmare eftertanke så behåller jag den här. Rosa piggar upp! Och allt behöver inte gå i min vanliga svarta skala.....Nu tänker jag att en rosa till våren hade suttit fint...:)

Natten har inte varit den bästa, stackars sonen har hög feber och vi har inte lyckats få ner febern trots dubbel dos alvedon. I natt kräktes han dessutom två gånger, tror att det berodde på febern men jag vet inte....usch och fy för sjukor. Jag kunde inte sova efter det, blir så orolig och tänker på alla möjliga otäcka sjukdomar. 
Nu är jag hemma och får inte vabba, men löser det med att ta flex idag. Cyklar till jobbet när maken kommer hem i eftermiddag för att rensa lite i mejlboxen.

Nu ska jag snart sätta lussebullar på jäsning!



1 kommentar:

  1. Hoppas han kryar på sig o att inte resten av familjen får det! SÅ snygg kofta! Kram!

    SvaraRadera