19 november 2012

Det försvann


Inlägget som jag skrev igår försvann, ut i cyberspace någonstans. Så nu provar jag igen!
Jag blir tokig på mörkret, och det har bara börjat...great utgångsläge för vintern känns det som. Jag tänder ljus, massor av ljus och äter vitaminer och tränar( iallafall lite) men jag är så trött, så trött. Det känns som jag kan sova dygnet runt. Nu längtar jag efter solen och ljuset, och nu räknar jag ner till semestern kan jag lova!

Söndagen spenderades i Malmö på fotbollscup, inomhus förvisso men i en hall helt utan läktare.....hur tänkte man där? 1 vinst och två förluster gjorde att vi kom hem redan vid 17, så lite fanns det kvar av kvällen.



 Sonen går i pappas fotspår(ibland iallafall) och är målvakt i 2 matcher
 Hemmagjorda hamburgare med gott tillbehör och lite rött i glasen avslutade söndagskvällen hemma hos oss
Har påbörjat "köpa vitt pynt till granen" och har kommit en bit på vägen. Pyntet hittade jag på IKEA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar