7 november 2012

Föreläsning med Olga Rönnberg

Sparbanken 1826 bjöd in till inspirationsföreläsning igårkväll med Olga Rönnberg, eftersom jag följt Olga länge på hennes blogg så tackade jag självklart JA.


 Dåligt ljus och mobilbilder....men intressant att lyssna på! Kul att höra hur hennes företag växt under de här åren!


 Vi bjöds på bubbel & snittar i pausen och en rejäl Goodie-bag..:)


Så vackert i morse när jag satte mig på cykeln för att trampa till jobbet - önskar bara att jag själv kände mig så där vacker....idag är fökylningen och tröttheten värre än innan. Måste, måste köpa vitaminer!

Hur det går med kak och godis och sånt....inget än så länge, tredje dagen utan kolisar brukar jag bli trött och må lite konstigt. Så det är väl en sån där onsdag idag då..


2 kommentarer:

  1. Åh Olga! Är så impad av henne..... så jäkla duktig!

    Kram Nina ♥

    SvaraRadera
  2. Kul med föreläsning:)
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera