10 december 2008

Julfest


Bild lånad från flickr.com

Ikväll är det julfest med jobbet här, hoppas på supergod mat & trevligt sällskap! Ska försöka mig på att ha en skjortklänning ikväll trots att jag ofast inte trivs i klänningar.....men det är ju sååå snyggt på alla andra. Jag kan ju inte gå i jeans alltid.....

Igår åkte maken och jag till Malmö igen för att kontrollera att våra ögon såg ok ut efter operationen och vi blev godkända, ögonen hade läkt fint och synen är precis så bra som den kan vara! Känns jätteskönt.


En sådan här finns på min önskelista en Canon EOS 450D + 18-55mm IS-objektiv, undrar om Tomten ser min önskelista?



2 kommentarer:

  1. Mysigt med julbord! Du blir säkert jätte snygg i skjortklänning, det är ju snyggt :)

    Skönt att ögonen blev godkända också!

    Har du bara varit tillräckligt snäll så får vi hoppas att tomten ser din önskelista.

    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Ooo, en sån har Bengan och den är superbra! Jag meddelar Tomten ;-)
    Ha en skön kväll, kram Jennie

    SvaraRadera