5 december 2008

Fredag & helgmys!

Jag är sååå tacksam att det äntligen är fredag igen - har varit enormt trött den sista tiden. Måste vara vitaminbrist eller något annat jag lider av...beriper inget!
Ikväll ska vi iallafall äta god hemmagjord kebab med grönsaker och pitabröd och till Idol slurpar vi i oss lite milkshakes! Om jag hinner och orkar tänkte jag faktiskt baka lussekatter men som sagt jag får se om lusten och orken finns kvar när jag kommer hem.
I morgon åker vi till Tivoli och Köpenhamn för att njuta av julmarknaden och lite goda danska wienerbröd:)

Ha en skön helg!

9 kommentarer:

  1. Åh! Danska wienerbröd!! Mums!

    SvaraRadera
  2. Åh, Danmark i jeltid! Där är fint.
    Här blir det kycklinggryta ikväll.

    SvaraRadera
  3. Åh, Danmark i jeltid! Där är fint.
    Här blir det kycklinggryta ikväll.

    SvaraRadera
  4. Vi ska prova din succérätt från i lördags! Det var så gott. Ha det skönt i Köpenhamn imorgon. Kram jennie

    SvaraRadera
  5. Åh, vad trevligt med en tripp till Köpenhamn. Visste inte att de hade julmarknad där på Tivoli.

    Inget skoj att du är så trött.. men det beror väl delvis på detta eviga mörker.. själv har jag varit förkyld i 2 veckor nu till o från och det tär på krafterna!

    kramis!

    SvaraRadera
  6. Oj! Va kul me en Köpenhamnstripp!! Jag har precis bakat massa lussebullar, det luktar SÅ gott!! Ha det så bra imorgon!! Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni har haft en bra dag på tivoli. Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Så mysigt att åka till DANMARK!!!
    Hoppas att ni hade det jätte trevligt.

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni haft en mysig dag i grannlandet!! Om det är någon tröst är både jag OCH maken extremt trötta just nu....

    Kram Anniz

    SvaraRadera