18 december 2008

Blev utmanad av Jenny och här kommer mina svar!

Jag utmanar de som känner sig "manade att svara"


8 favoritprogram (utan rangordning)

* CSI
* Desperate Housewife
* Design Simon & Thomas
* Roomservice
* Nytt Läge
* Grey´s Anatomy
* Bonde söker fru
* SOS familj

8 saker jag gjorde igår:(utan rangordning)

* Åt frukost med barnen
* cyklade till jobbet
* fixade glöggmingel på jobbet
* åt god hemmagjord pizza made by maken
* fikade hos mormor och gav henne en julblomma
* tvättade
* tittade på "Bonde söker fru"
* somnade under Tv4 nyheterna

8 saker jag ser fram emot:(utan rangordning)

* min ledighet under jul
* julafton
* nyårsfirande hos goda vänner med övernattning och god frukost!
* melodifestival i Göteborg med god hotellfrukost & shopping
* träff med mina fina vänner den 4/1
* Alcudia resan i sommar med familjen
* tulpaner till våren
* årets första grillning på terassen

8 favoritrestauranger:

Hoppar jag över eftersom jag så sällan äter ute

8 saker på min önskelista:(utan rangordning)

* Fler vita tallrikar
* nyrenoverat badrum
* nyrenoverad tvättstuga
* nagelbehandling
* nya höga svarta stövlar
* väluppfostrade trevliga barn
* många sköna sovmorgnar under julen
* vältränad kropp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar