26 april 2008

Vilket väder!

Underbart med sol och lite värme! Man blir så mycket piggare och orkar mer när solen skiner och det är ljust längre på kvällarna. Jag älskar våren och sommaren!

Idag körde det ihop sig....maken satte sig på en buss till Oskarshamn strax efter nio i morse för att spela match, det är 35 mil härifrån. Jontes match började kl 10 och Jossans kl 11.00 dessutom var det min tur att stå i kiosken under Jonathans match:) Tja det löste sig men jag hade andan i halsen nästan hela eftermiddagen! *L*
Tyvärr så förlorade makens lag med 1-0, trist att åka så långt och sedan förlora.Han väntas hem strax efter 22 ikväll.

Vi andra gör inte så mycket, vi är helt slut efter all friskluften idag och all fotboll. Jo förresten lite produktiv har jag varit, jag har slagit in presenterna och strukit våra kläder för i morgon är det DOP.Vilda Matilda ska döpas och maken och jag ska vara faddrar.
Härlig lördagkväll på er!

6 kommentarer:

  1. dop soom det är så mysigt att vara på :)
    åsså får du ju snufsa på Matilda oxå..

    SvaraRadera
  2. Vad blev det för fadderkläder då?? Visst hade du funderingar över vad du skulle ha på dig??

    Själva ska vi på två-årskalas medans sonen ska hinna med ett fem-årskalas också. Gott med kaka och tårta.

    SvaraRadera
  3. Hej igen,

    du har blivit utmanad. Kolla i min blogg :)

    SvaraRadera
  4. Pust, ja ibland kan det bli lite för mycket. Men det är tur man är kvinna och att man fixar det... eller hur? ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Heja, Ann-Sofie! Vad bra att allt gick ihopa sig! Hur blev dopet?
    Hittade du en bra outfit? :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad kul med dop! Gick det bra? Kram / Maria

    SvaraRadera