29 april 2008

Tjo och så var det tisdag igen:)

Jo då dopet gick fint, lilla Matilda sov en stund i kyrkan och var sedan på strålande humör resten av dagen. Hon gick från famn till famn under dagen och fann sig i det. God mat och trevligt sällskap och visst hittade jag kläder till slut:)
Vita jeans med lite uppvik, mörkblå tunika och vita ballerina skor och ett par nya örhänge. Om jag har några vettiga bilder kommer de i ikväll.
Ser fram emot att vara ledig tor-sön, vi har så enormt mycket på jobbet nu att jag andas, äter och sover mitt jobb och det är inte på något positivt sätt! Jobbigt men jag hoppas att det snart blir bättre.
Förresten så fick lillebror igång dotterns dator igårkväll, jag vågade inte chansa med att pilla med den igen nu när rätt installationsskivor äntligen kommit. Nu återstår det att koppla in internet men det ska nog lösa sig det också.

6 kommentarer:

  1. SNyggt med vitt & mörkblått! Ser gärna bilder! :) Själv är jag hemma i feber-träsket, Ville är fortfarande dålig. Imorgon ska jag dock till jobbet, det ser jag fram emot! :) Då får Adde ta över uppassningen av sjuke sonen. Kram! //Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som tjusiga dopkläder! Skönt att det gick bra. Glöm inte att andas mitt i all jobbstress. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jaa, bilder är alltid kul! Låter sommarfräscht.

    Trist med jobb(ig) stress... Själv är jag tjänstledig per år och hade helt förträngt att söka ny tjledighet i förra månaden. Hmmm... Ibland skrämmer man sig själv...

    SvaraRadera
  4. :-) att du har mycket att göra på jobbet märks eftersom du är så härligt vimsig på jobbet.
    Idag tänker jag speciellt på TV4 6 :)))))

    kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Önskar dig och din familj en trevlig valborgsmässoafton. Kram / Maria

    SvaraRadera
  6. Dop lär det bli för oss i sommar, lite lättare att klä sig då än just nu tycker jag. det är så mittemellan nu. Hoppas du får en skön ledighet. Det regnar ju lite idag men det kan vara skönt att bara vara inne också. Jag jobbar också riktigt mycket nu och så lär det vara en månad till ungefär sen så....

    SvaraRadera