7 april 2008

Måndag, sjuk son och ett rött öga

Vilken härlig söndag jag hade igår! En heldags shopping på Väla centrum i Helsingborg, vi (jag, Monika och Jenny) lämnade Kristianstad runt niotiden på morgonen och var inte åter förräns strax efter kl åtta i går kväll! Shoppade gjorde jag en hel del även om jag fortfarande saknar 1 jacka, 1 par byxor, 1 par ballerinaskor och 1 ny väska;) Vi hann även med en runda in på IKEA och där fyllde jag på det som saknades till dotterns rum och även lite annat åkte ner i påsen...Det jag tokångrar att jag inte köpte var en jättesnygg stor tavla på BOLAGRET,den hade passat perfekt över soffan i nya tv-rummet. Blev dumsnål och tvekade på 350:-...så dumt så dumt.

Lille sonen är sjuk och lite ynklig därhemma, feber och snorig.Får väl se hur vi kan lösa veckans VAB problem den här gången.Maken tar dagen och även morgondagen så får vi se sedan hur sonen mår. Mitt illröda öga fick jag i morse i duschen när jag av någon anledning gnuggade shampo i ögat istället för i håret....:) smart drag!

7 kommentarer:

  1. Trist med alla förkylningar.
    Vad är Bolagret för något - lät spännande.

    Krya på er!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hej! Låter som en HÄRLIG (men dyr?!) dag. Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Hej! Låter som en HÄRLIG (men dyr?!) dag. Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Ja, VARFÖR köpte du inte tavlan...? Den hade blivit kanonbra, ju... :(
    Mina fötter är arga på mig idag, de ger igen för gårdagen: det känns som om jag har gikt, eller nåt. Haha. Men det får det vara värt! Hoppas Jonte blir pigg snabbt! //Jenny

    SvaraRadera
  5. Gårdsromantik: Bolagret är ungefär som ett litet IKEA.Bra priser och snygga grejjer!

    SvaraRadera
  6. Jadu, dumsnål var namnet för dagen! hihi, ser framför mig hur vi skulle sett ut om vi tryckt in den också i min pyttelilla bil.

    Men härligt var det, fast min mage spökar fortfarande efter igår, tyckte inte om allt fett jag tryckte i mig tror jag.

    Vi får väl ta en ny shoppingrunda, så du hittar de där grejorna som du egentligen skulle ha köpt igår. :-)

    SvaraRadera
  7. Det är lite dumt när man blir så där snål. Jag hittade ett par snygga skor på skopunkten idag men eftersom jag inte hittade fler så ville jag inte köpa dem. För dyrt tyckte jag då. Jag hade säkert kunnat ge 250 kr i en annan affär men just där ska man ju hitta tre för två. Trist med sjuka sonen. Snabbt övergående får vi hoppas.

    SvaraRadera