21 april 2008

Ont om tid!

Har ingen tid att blogga nuförtiden känns det som:) Knappt heller ingen tid att kika runt hos er andra och hälsa på.Och det är trist, jättetrist för det är så kul själv när ni lämnar avtryck efter er!
Efter vår omorganistation på jobbet har det blivit hektiskt på jobbet - nästintill olidligt emellanåt. Vi saknar 2,5 tjänster och det märks tydligt.Det är stressigt och jobbbigt. Tydligast märks det nog hemma, jag glömmer bort saker, jag lägger papper på ställen och sedan minns jag inte alls var jag lagt det. I morse var Josefins väska med tillhörande viktiga papper borta, puts borta.i går eftermiddag vet jag att jag samlade ihop alla de där viktiga dokumenten och la ner dem i hennes väska.....men sen minns jag inget mer? Väskan är iallafall försvunnen och därmed alla ifyllda papper. Under veckan glömde jag också bort två födelsedagar....händer aldrig. Jag tror att jag är lite stressad faktiskt:)

3 kommentarer:

  1. OJ, och en annan har inget jobb och du stressar som en galning. Världen är knäpp ibland. Hoppas det lugnar sig snart.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hmmmmm....hoppas verkligen att tjänsterna blir tillsatta snart.
    Såhär kan ni ju inte ha det!

    SvaraRadera
  3. Men du, det där låter inte speciellt bra! Ta hand om dig nu och stressa inte så mycket!

    kram!

    SvaraRadera