24 april 2008

Torsdag

Väntar ännu på repareringsskivan från Dellsupport och ett nytt operativsystem til datorn vi fick för en vecka sedan - ledsamt och trist! Ringde dit idag och det ska tydligen vara på väg....

Men posten hade varit lite snälla:) Mitt Buzzador paket kom idag och herregud vilka rena tänder och vilken andedräkt vi kommer att få!

Annars är det här en trött torsdag, inte tröttare än en annan torsdag men när veckan kommit så här långt är jag oftast helt slut. Känns skönt med en obokad fredagkväll.

6 kommentarer:

  1. som om du inte redan har kritvita tänder???
    Vet du om vilket filmstjärneleende du har?

    Ha en bra fredag...ska tänka på er:)

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än att hålla med ovanstående talare.

    Skulle däremot själv behöva lite vitare tänder, vad är det du beställt och var?? Kostnad??

    SvaraRadera
  3. Jag har inte lyckats få något Buzzador-paket ännu, men medlem har jag varit ett tag! Spännande! Kram!//Jenny

    SvaraRadera
  4. Ja du ser! Alla får paket förutom jag :( Fattar inte varför Buzzador bojkottar mig, grrr!
    Hoppas att ni får en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. hihi.. jag fick oxå mitt flux paket i torsdags. Har dock använt det förut då jag har känsliga tandhalsar, fick rekommendation från tandläkaren. Men det passade bra ändå med en ny stor flaska för min förra var slut :)

    Ha det så mysigt på dopet.

    kram!

    SvaraRadera
  6. Även jag fick paketet :-) barnen blev överförtjusta i de små flarrorna och trodde väl det var dricka eller nått. Var inte alls lika nöjda när mamman la till att de inte alls fick drickas ur ;-)
    *kramen*

    SvaraRadera