6 december 2007

Förvirrad:)

Jag förde över lite foto här på min jobbdator nu på morgonen och det gick jättefint men jag hittar inte bilderna......De är puts väck! Tycker att jag kikat i varenda liten mapp...Jag som tänkt ladda upp bild på paket nr 4,5 och 6 och visa...Buuu.Jag får leta vidare under dagen!
Pysslet var trevligt precis som vanligt, 11 st snackiga tjejer var vi igår och jodå jag hann med att skriva nästan alla julkort:) Nu har vi juluppehåll och träffas i mitten av januari igen.
Nu ska jag leta vidare......

5 kommentarer:

  1. Åh, det är så retligt! HUR kan en dator gömma bilder så? Det har hänt mig någon gång oxå....*fniss*

    Hoppas du hittar dem så att vi får se nr 4,5 och 6!

    Pysselkvälar är kuligt! *avis*

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag väntar med spänning! Det är så roligt att se vad du får i kalendern :-)

    SvaraRadera
  3. Har du kollat i din hemkatalog??

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att du hittar dem! Du kan testa att gå in i startmenyn och välja sök. Där kan man t ex söka efter alla bilder som lagts dit den senaste veckan eller mellan vissa datum.

    kram Linda

    SvaraRadera
  5. Linda & Linda: Thankx! Efter idogt sökande så fann jag!

    SvaraRadera