21 december 2007

Fredag

Sista dagen på jobbet innan semstertider.Jag är i princip däckad av min förkylning som "flög" på mig i onsdagskväll.Men måste verkligen jobba undan det allra sista innan jag med gott samvete kan gå på ledighet. Tur att det finns alvedon:)
Granen blev omklädd och ditsatt igen i gårkväll om än liiiite sned fortfarande.Men det får va´, vågar verkligen inte trixa mer med den nu.
Ikväll kommer svärmor över en runda och jag tänker nog servera en kycklingpaj med lite gott varmt bröd och en smarrig sallad.Milkshake till efterätt är beställt och det blir det såklart!

Bilder på de senaste paketen kommer snart....

4 kommentarer:

  1. Jag är så grymt avundsjuk på er alla som ser fram emot en lång julledighet... En annan har inte mer än max 3 dagar ledigt på raken och inte är det på helgdagarna inte.. Suck för mitt jobb.

    Men jag hoppas du får en riktigt härligt ledighet!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kryar på dig till dopparedagen så att du inte ligger däckad då.

    Ja, visst är det skönt med semester, är du också ledig tills den 7e?

    SvaraRadera
  3. Usch, du också?! Trist att bli sjuk nuuu, men det är ju så typiskt. Säkert för att man håller på att varva ner inför jul osv.

    Mums, låter som god mat. Vi har turen att vara bortbjudan ikväll. Härligt! Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  4. Låter som du verkligen behöver lite julledighet nu... även om det inte är så kul att vara dunderförkyld heller när man är ledig och kanske hellre vill göra annat än snyta näsan hela tiden! ;-)

    Själv är jag ledig till den 7 januari. Ska bli sååå skönt!

    kram
    Linda

    SvaraRadera