är som att prata med en vägg:) Ringde och felanmälde vårt bredband i måndags eftersom vi betalar för 8 mbit och kan utnyttja 1,25....Lite onödigt att bjuda Telia på det.
De skickar ut en tekniker för vi har spänning på en kabel...jaha och visst de ringer och säger att felet är åtgärdat och att det nu ska fungera.Tror ni att det funkade i gårkväll? NÄÄÄÄÄÄÄ.Gjorde 2 nya tester och inte sjutton har vi mer kapacitete nu.Ringer Telia igen och är då nr 56 i kön...stön.Kommer fram till sist och efter många ilskna ord så erkänner de att jag har fel modem, att de glömde att skicka ett nytt till mig när jag uppgraderade i somras! Men tror ni att jag får något retoraktivt på räkningen???? NÄÄÄÄ, för det är ju mitt fel att jag inte upptäckt felet förräns nu.Och visst jag kunde ju varit snabbare att felanmäla det vet jag, men jag kunde ju ändå inte på något vis i världen fått upp den hastighet jag betalar för eftersom att jag inte fått den rätta förutsättningen av dem...Nytt modem kommer på måndag och jag försäkrar er att jag ska skriva ett långt brev i helgen och överklagar.*%#¤"#¤% Telia!
Ikväll kommer nya bilder på mina fina paket från min snälla tomte!
Jag har ju samma hastighet! Kanske jag också behöver nytt modem... Måste undersökas. Kram!
SvaraRaderaVisst är det härligt med telefonköer, hoppas dom hade bra bakgrundsmusik ;) Fast först ska man ju ta sig förbi första hindret, att hitta rätt i den automatiska menyn... :/
SvaraRaderaHappy Lucia på dig gumman!
Kram
Du har blivit utmanad :o)
SvaraRaderaArghhhhhh, snacka inte om det. Efter tusen duster med Teila bytte vi till bredbandsbolaget och telenor men det är lika sörens illa där. Sambon har precis författat ett mkt argt brev och vi hotar med uppsägning om de inte åtgärdar alla misstag de hela tiden gör. Jag blir så tröööööööött! kraam på dig
SvaraRaderaDet stämmer nog det som hackern skrev på Telias hemsida för några år sedan - Felia!!
SvaraRadera