30 augusti 2007

Sår i öronen......

Är det konstigt om man vill ha det tyst och lugnt på morgonen?Är man jättekonstig bara för att man inte orkar prata om allas "problem" just då?
För det mesta funkar det helt ok hemma hos oss på morgonen men de sista veckorna har något hänt.Jag åker till jobbet med världens skallebank och barnen är sura som sjutton.
Idag diskuterades hur viktigt det är att man har en mobil som kostar minst 3000:- och att man har ett nytt x-box 360 och gärna ett psp.......Suck mega suck!!
Jag orkar inte ta de diskussionerna mer, vi har gjort detta säkert 1000ggr.
Måste skaffa mig en hobby så att jag kan komma hemifrån litemer, gärna något där man kan slå på saker;)
Ikväll är det förbud på nästan allt hemma hos oss, lär ju bli en nice kväll.Jag vet att förbud inte löser alla problem, men till sist tar argumenten slut och då bara brakar det loss.Lyckost maken som inte är hemma:)

4 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt det där låter! Jag gissar att det blir liknande "äventyr" här när barnen blir äldre...

    Små barn- små problem.
    Stora barn- stora problem.

    SvaraRadera
  2. MMMmmmm, är det en sån dag! :( Jag lider med dig. Ibland vill man bara skrika högt och slå på något.

    Hoppas kvällen förlöper fint. ;) Kramen!

    SvaraRadera
  3. Kram på dig!
    Man får ju bara spunk i bland...

    Vad fint huset blir *pekar uppåt*

    SvaraRadera
  4. Stackare. Vi har diskussionerna, vi med. Fast bara med ett barn, tack och lov. Vågar inte tänka på hur det skulle vara med flera.

    SvaraRadera