18 augusti 2007

Shopping


Den tänkta shoppingturen idag är inställd,dels för att jag inte vill gå på stan när det ösregnar och dels för att "schemat" inte gick ihop idag.Lever ju som singelmamma denna helgen och då brakar det ibland;)
Sonen hade blivit lovad att få gå på bio idag med en kompis och bion börjar kl 15.00.
Eftersom vi bor i en liten håla så stänger affärerna redan kl 13.00,att flänga runt på stan med 2 killar känner jag inte alls för...Så jag satsar på stan efter jobbet på måndag,typ mellan 17-18.Yeah vad jag lär hinna med alla måsten då;)
Jag röstar för att affärerna skulle ha öppet lite längre några kvällar i veckan och på söndagar!Så att alla människor kan få ihop sina liv.

1 kommentar:

  1. Jag hade hellre sett att affärerna var öppna längre på lördagar (typ till 18 i alla fall) och även på söndagar. Sedan får de gärna stänga tidigare på vardagar, för det är ju ändå inget som hinner eller orkar gå dit efter jobbet!

    SvaraRadera