26 augusti 2007

Söndag

Regnet öser ner, verkligen öser.Barnen är hos kompisar, maken på väg till Nybro och jag är alone;) Finns massor att göra idag,jag ska bara leta upp viljan också;)
*städa - här är verkligen smutsigt
*tvätta - tvättkorgen är överfull
* plocka undan all ren tvätt
* fixa med sladdarna på barnens rum
* köpa presenter till alla kalas som väntar
Stan var alternativ ett i morse(yepp, lantstaden har öppet idag) men eftersom det ÖSER ner så nja-....
Städa måste jag men orkar inte just nu, ska kanske ta och krypa under täcket och titta på "Music and lyrics" istället?
Saken är den att jag får så hiskeligt dåligt samvete när jag så där istället för att göra något nyttigt.....

1 kommentar:

  1. Söndagar är verkligen sådana där dagar när man borde göra en massa grejer men vill något helt annat...

    SvaraRadera