6 maj 2008

Tisdag den 6 maj

Idag handlade jag på ICA på lunchen, promenerade dit och njöt av det vackra vädret. Tog det lugnt på tillbakavägen tills jag upptäckte att jag glömt mina nycklar i kundkorgen.....shit vilken ågren jag fick! Sprang tillbaka med hjärtat i halsgropen och visst någon snäll och fin människa hade lämnat in dem till förbutiken. Så skönt!
När jag cyklade hem från jobbet och när jag nästan var hemma så upptäcker jag att jag har glömt min väska på jobbet......shit med plånbok och nycklar och hela "kittet". Hem och ringa till kollegan på jobbet och be henne snällt att låsa in väskan så att den säkert är kvar imorgonbitti när jag kommer:)
Jag lovar och svär att jag ADLRIG MER ska skälla på dottern som glömmer saker typ hela tiden. Nu vet jag var hon fått sin glömska ifrån:)

5 kommentarer:

  1. Underbara, vimsiga du!

    Att du kan vara så duktig på ditt jobb samtidigt som du är så disträ :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Hehe... SÅna där dagar har jag med! Tur att det finns vänliga själar som inte bara skiter i viktiga saker som de hittar, utan lämnar in dem i tex en förbutik så att ägaren kan hämta sina grejer! Imorgon är en ny dag och då är du skärpt igen! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken dag... två gånger. Men skönt att det finns så bra människor som lämnar in det de hittar eller hjälper till att låsa in saker.

    SvaraRadera
  4. Jag behöver din hjälp!! Läs min blogg och hjälp mig du visa kvinna!!!

    SvaraRadera
  5. Jag glömde min plånbok på Ica Maxi en gång, upptäckte det när jag KOM HEM!!!
    Var bara att vända bilen och åka tillbaka och DÄR i kundvagnen låg min plånbok kvar! Helt otroligt!
    Nån av ungarna ( kommer inte ihåg vem...) hade fått leka med den för att bevara lugnet ;)
    Never again säger jag bara haha.
    Kram!

    SvaraRadera