15 maj 2008

Tiden snurrar på!

Jisses vad dagarna försvinner fort! Jag hinner ju aldrig blogga:) Och när tiden finns så orkar jag inte....maj månad är hektisk och den är särskilt hektisk på jobbet.

Igårkväll var det iallafall avslutning med pysselklubben, det låter som värsta tantklubben men det är det ju inte! Vi samlades alla hos mig en stund innan för att ta en drink och äta lite tilltugg innan vi hoppade på cyklarna och tog oss upp till stan för att käka middag.Trevligt!
Nu har jag precis veckohandlat, dottern är bollflicka på KDFF:s match ikväll och sonen och maken tränar fotboll. Jag är molallena och tror att jag ska sätta mig ner i soffan och ta det lite lugnt innan dottern ska hämtas hem strax före klockan nio.
Grattis säger jag till fina Jenny som idag fick lille Sixten, en tredje liten gosse. Längtar redan efter att få snusa honom i nacken.

1 kommentar:

  1. Visst är det hektiskt nu. Var på föräldramöte i sonens klass i kväll och där pratades det om pizzakväll, bowlingkväll mm för barnen. (går ut femman nu) Men käre värld, när ska man hinna det???? Jag tror att det var föräldrarna som efterfrågade det mer än barnen faktiskt. VI får se hur det blir med det.

    SvaraRadera