9 maj 2008

Soliga härliga fredag!

Ännu en superhärlig morgon, vilket väder vi har just nu! strålande solsken och varmt och skönt.
Mobilen är återfunnen....min väska har tydligen gått i sönder så det har bildats ett extra liiiiitet fack bakom det "riktiga" facket med blixtlås. Inte förrän jag tömde väskan upp och ner så ramlade den ut:) I onsdagskväll gick jag runt och ringde till den i hopp om att hitta den men ljudet var nerskruvat så därför hörde jag det inte...Tja, det var tur att det var en prel.spärr av telefonen så det gick lätt att lösa upp spärren igen.
Ikväll spelar maken match och nästan hela familjen är där för att supporta och äta korv utom jag då för jag ska ut med finaste flickorna och äta och dricka gott på Banken.

7 kommentarer:

  1. Gah vad irriterande att inte hitta prylarna - I know!!!!

    Visst har vi ett härligt väder! Ledig idag och hela helgen, så nu ska jag bara njuuuuuta!!!! Ja, tvätta lite inför resan oxå....

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att den kom fram igen, lilla mobilen.
    Det betyder ju att ditt minne är intakt eller hur :)

    kram o skön helg!

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där... har hittat en hel del borttappade saker i fodret på väskan ;)
    Ha en skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken myskväll du ska ha då, själv ska jag jobba men antar att det blir ganska lugnt, till följd av det fina vädret, förmodar att folk hellre sitter och grillar och njuter än är inomhus.

    Tappa mobilen är jag väl medveten om vad det innebär, man blir helt lost in space. Skönt att du hittade den.

    Puss :)

    SvaraRadera
  5. Vad bra att du hittade telefonen! Men varför är det alltid så att man hittar borttappade grejer precis när man hunnit låsa/spärra eller köpa nya? Mkt märkligt...Ha en underbar kväll då!! Själv är jag gräsänka :/

    Kram kram Anniz

    SvaraRadera
  6. Visst är det otroooligt vilket väder vi har, hoppas att det håller i sig hela sommaren.
    När har du semester?

    Soliga kramar från Gotland!

    SvaraRadera
  7. Bra att du hittade mobilen! :) Hoppas du hade det kul på kvällen på Banken! Kram! //Jenny

    SvaraRadera