27 maj 2008

Tisdag 27 maj

Igårkväll var maken och jag på husvisning, i Hammar, en liten bit bort från vårt kvarter och nära vår "nya "skola. Mest för skojs skull, för att kanske hämta lite inspiration och för att se hur andra byggt till och renoverat. Kul! Men inget hus vi skulle lämna vårt eget för att flytta till.

Ikväll har dottern och jag packat inför morgondagens lägerskola i Haväng, hela klassen åker i morgonbitti och kommer hem igen på torsdageftermiddag. Packningslistan är avprickad och det känns som om vi fått med allt som stod på listan och lite till...
Tänkte krascha i soffan nu och fika på lite rabarberpaj som blev över från sonens bjudning i skolan idag. Jag bakade nämligen 4 st pajer i gårkväll och där blev några smulor över:)
Jonte fyller år mitt i sommaren och då ville de fira honom nu innan sommarlovet börjar. En fin massageboll var årets present.Hur fin som helst och helskön!
sa jag är jag även idag är STENTRÖTT?!

3 kommentarer:

  1. Mums för rabarberpaj!! Förstår att det blev uppskattat, men vad bra att det iaf blev några smular över till dig ;)!
    Husvisning...själv har jag varit på EN enda sådan, det är det hus vi bor i nu :)

    Kram Anniz

    SvaraRadera
  2. husvisning är jättaskojj tycker jag, om inte annat för att få en massa inspiration. :-)
    Ha en mysig dag
    /jenny

    SvaraRadera
  3. Kul att kika på hus :)

    det här med tröttheten verkar vara något som går. Är så grymt trött själv sedan några veckor tillbaka så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart? Jo, till sängen, men det är liiite tidigt ännu ;)

    Vi behöver nog ha semester helt enkelt!

    Kram!

    SvaraRadera