24 maj 2008

Lördag 24 maj

Äntligen vann Nosaby, den segern satt långt inne:) Fredagens middag som intogs på Nosaby IP bestod av en tjock grillad korv och en sprite...glassigt värre:)
Idag var det Josefins tur att spela match, två stycken dessutom.Tyvärr blev det förlust i båda.
Maken drog sedan till Malmö för att roa sig och väntas hem i morgon eftermiddag igen. Vi andra(jag) vi har, tvättat, städat ut Josefins garderob och städat klädkammaren. Nu har vi precis kommit hem från stadens hamburgerrestaurang mätta och belåtna, förresten så hann vi med en runda till hästarna också! Skönt nu när de går ute alltid, ingen mockning bara blanda mat och ge dem lite hö.Det tar inte många minuter.

Vi ska givetvis heja på Perelli ikväll även om jag tycker att programmet är sjukt långt och trist, resultatet lär vi få läsa på text-tv i morgonbitti för jag aldrig tänka mig att vi orkar vara vakna fram till midnatt...

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag!

    Nej...jag orkar heller aldrig se färdigt mello... :p

    Kram och trevlig lördagkväll!!!

    SvaraRadera
  2. Mmmm, ja du ska då alltid lyxa till det. (Med tanke på korven :))

    Själv somnade jag vid 21-snåret helt utmattad... Hur gick det för henne???

    Kram!

    SvaraRadera
  3. hihi.. grattis till vinsten :)

    Jag somnade i sängen när det var 2 bidrag kvar som skulle framträda, har precis kollat text-TV o web för att se hur det gick.. dåligt var det helt klart!!

    SvaraRadera
  4. jaha ja, sonen mötte Nosaby i går och då vann Nosaby också. I dag stod det friidrott på programmet (och beachhandboll, se mitt inlägg!). Jag såg nästan inget av programmet i går kväll. Var så trött. Poängsättningen hörde jag, då hade jag nämligen vaknat till i soffan men orkade inte öppna ögonen.

    SvaraRadera