4 maj 2008

Helgrapport:)

Tänka sig att vi har två HELA helgdagar utan fotboll...kryss i taket och glädjedans:) Det är jättekul med fotboll men ibland är det skönt att slippa åka iväg och oftast är det samling sååå tidigt så det blir aldrig någon sovmorgon. Idag sov vi alla länge, jag började med en rask morgonprommis i det vackra vädret.UNDERBART!, lång frukost och sen har vi inget precis inbokat under dagen mer än att vi ska försöka sätta up studsmattan, jag ska skrubba staketet och sedan ska jag på ljusparty kl 16.00.

Min nya bikini som jag inhandlade igår. Överdelen går också i samma färg som byxan. Måste ju vara redo för Mallorca!

6 kommentarer:

  1. ser inte alls så dumt ut!
    Hoppas du har en härlig söndag. Här är vädret häääärligt, är det
    detsamma hos er?

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Hej! Här är det fotboll kl 16 idag KUL! men så vr det ett tag sen med. Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, snart är det Mallorca-dags!!! :) SNYGG bikini! Själv får jag nog ha våt-dräkt på mig om jag mot förmodan skulle bli badsugen i sommar... :( Min mage kommer nog att anta formen av en något överjäst bulldeg, tror jag...

    SvaraRadera
  4. Ja visst har det varit udnerbart väder! Vi tog en sväng ner åt Österlen idag. Bikinin ser fin ut. Här är det nog så att jag inte ska ha ny i år men dotterns sågrejält sliten ut så hon behöver en. Hon fyller snart år så det blir kanske en då.

    SvaraRadera
  5. Jättefin bikini, var har du hittat den?? Jag har inte provat än om min/mina passar?!

    Maken har varit på utflykt idag och jag har varit ganska sliten efter gårdagens arbete. Jobbat några timmar ikväll med, men nu kallar sängen.

    Kram Monkan

    SvaraRadera
  6. Tidiga fotbollsmornar låter väl härligt? *ss*
    Tack för gratulationerna! Har inte riktigt smält infon än men det lär jag väl göra allteftersom att magen växer ;)
    Bikinin var jättesnygg! Jag tänkte vira en sopsäck runt kroppen i sommar, lär väl inte få plats i nåt annat hahaha!
    Kram!

    SvaraRadera