1 januari 2008

1 januari 2008

Mitt 2007

Januari
* Svärfar blev ganska sjuk och låg mycket på sjukhus
* Vi åkte till Thailand den 19 januari
* Jag börjar läsa min första högskolekurs på distans

Februari
* Vi kom hem från Thailand den 10/2
* Det var snökaos 1 dag, en onsdag, så vi fick båda stanna hemma från jobbet

Mars
* Jonte spelar fotbollscup inomhus och gillar det skarpt!
* Vi målar övervåningen och hallen

April
* Vi får besök av Johan & Jessica från Stockholm
* Jag går på massage på Hälsa & Helhet och njuuuter!
*Jag får influensa

Maj
* Vi har pysselavslutning och äter på Österslövs byakrog
* Jörgen spelar långa bortamatcher, bl.a i Färjestaden.
* Vi äter ute på restaurang med svärfar som nu är jättepigg

Juni
* Vi bestämmer oss för att byta skola till barnen och åker dit och hälsar på
* Jag åker och träffar fina Malin i Malmö
* Barnen och jag firar skolavslutningen med att titta på Måns Zelmerlöv medans pappan tränar fotboll.

Juli
* Jonte fyller 8 år
* Josefin är på scoutläger i Rinkaby och kungen kommer dit
* Regnet öser ner och jag blir lite smått desperat:)
* En av mina bästa vänner gifter sig
* Jag börjar blogga!

Augusti
* Vi åker till Skara Sommarland
* Åker karuseller på Bakken tillsammans med min lillebror och hans sambo.
* Nya skolan börjar och det funkar direkt.
* Tokstressigt på jobbet

September
* Jag fyller 33 år
* Åker till Väla med Jenny och har skojigt!
* Alla aktiviteter har satt igång igen och jag blir tokstressad

Oktober
* maken och jag åker till Barcelona
* Jag njuter av Martin Stenmark på Ladies Night...
* Vår fina ytterdörr kom äntligen på plats

November
* Josefin fyller 11 år
* Svärfar blev hastigt sjuk och gick bort, alldeles för fort
* begravning

December
* Jag lovar precis som vanligt att baka till allt och alla:)
* Julfest på jobbet
* En fin jul och ett trevligt nyårsfirande!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar underbar stor bild du har överst i bloggen nu. :) Åh så vackert det ser ut... Jag är sååå sugen på att åka till Thailand! Stora tjejens kompis kom hem därifrån i lördags och de brukar byta julklapp så min stora tjej fick en mjukis Hello Kitty därifrån Thailand. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket som händer under ett år, båder oliga och tragiska händelser. Nu ser vi fram emot ett nytt spännande år.
    Kramis

    SvaraRadera