24 januari 2008

Utmanad!

Jag blev utmanad av Jenniejummie att berätta sju sanningar om mig själv.

1. Jag är sjukt beroende av internet, särskilt resesajter.Kollar resor minst 3ggr/dag

2. Vill gärna göra en laseroperation så att jag slipper mina glasögon.

3. Har ingen kontakt med min plastpappa som jag växt upp med sedan jag var 1 år, det skar sig rejält när jag skulle gifta mig för 5 år sedan.

4. Önskar många gånger att jag var mer som en "bullmamma" som älskar att stöka med barnen och inte blir irriterad så lätt.

5. Vill gärna ha större bröst och mindre rumpa! Men skulle aldrig våga/vilja förstora brösten.

6. Är livrädd för att mina barn ska dö före mig.

7. Rastlös och skyller alltid dåligt väder på sommarsemestern på min man:)


Nu får den som känner för det anta utmaningen!

1 kommentar:

  1. woääää vad ärlig du var nu..hmmm jag får fundera på utmaningen :-)))

    Du minns väl vår egen lilla deal? Träningsutmaningen....

    ha en bra fredag så ses vi på måndag

    kram

    SvaraRadera