9 oktober 2007

Tisdag & det är kallt!

Brrr, jag fick skrapa bort isen från cykelsadeln i morse vid 06.45.Vantarna och halsduken värmde gott men jag får nog rota fram mössan också.Öronen var ganska röda när jag kom fram till jobbet:)
Jag har fortfarande lock för vänster öra efter landningen i onsdagskväll, det börjar rent av bli jobbigt nu.Det är frustrerande att inte höra på ena örat + att det tjuter i det mest hela tiden.Det blir aldrig tyst i huvudet längre.Finns det något knep jag kan ta till? Är det normalt att det sitter i så här länge? Jag får alltid lock för båda öronen när jag landar så det är inget konstigt i sig, men det brukar normalt släppa efter max 2 dagar.Ska det vara så här så får jag överväga om jag kan åka buss och ta båten över till Mallis i sommar *L*

4 kommentarer:

  1. Du behöver kanske göra en revaxörbehandling? Jag fick så för ett tag sedan och det enda som hjälpte var revaxören.

    Jag har tinnitus jag så det där att det aldrig är tyst i huvudet känner jag igen. Usch, fy och blä kan man ju säga... :p

    Hoppas det släpper snart! Kram!


    *brr, kallt här med idag*

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, är det redan så kallt? Här hoppas jag att minusgraderna håller sig borta ett tag till. Jag har ingen lust att skrapa bilrutor :-/

    Angående öronen så har jag inget bra tips. Men kanske borde du ringa VC om det inte släpper?

    SvaraRadera
  3. Hu, ja visst var det ruggigt! Var visserligen inte duktig och cyklade till jobbet *L* men bilen var gaaanska så kall. Kram!

    SvaraRadera
  4. Men vad jobbigt med lock för örat, sånt där blir man lite galen på tillslut! Hoppas att det släpper snart!

    Men du, jag kan flyga till Mallis i sommar för dig om du vill. Så slipper du besvären med öronen tänkte jag. Du ska få min adress så kan du bara skicka över biljetterna sen när det närmar sig då. ;D

    kram!!

    SvaraRadera