27 maj 2015

Vänner

Oj vilken träningsvärk jag har idag - ontskönt. Cirkelgym igår med en kompis och så mycket roligare det är när man kan peppa varandra. Hoppas hinna samma pass nästa vecka, innan den hysteriska studentveckan börjar :) 

Ikväll kommer tjejerna på middag, ska bli så mysigt och jag ser verkligen fram emot det  ♥ Vi har hängt ihop sen gymnasiet och det är fint med vänner som varit med länge.
Har jag sagt att jag älskar utsikten från min altan?

Som ni vet funderar jag ALLTID på nya resmål och nya äventyr, nu har jag börjat titta på Koh Lipe i södra Thailand. Ser alldeles underbart ut och nu vill jag se något annat än Krabi och Phuket. Kanske kombinera det med några dagar i Malaysia? Drömma är gratis och väldigt trevligt att ägna sig åt

lipe_02

Bilden lånade jag från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar