11 maj 2015

Godmorgon måndag och kortvecka ♥


Klockan skrällde innan 05.30 idag - körde maken till flyget. Stockholm och konferens för honom i några dagar. Underbar morgon men så kallt! När kommer våren och vårvärmen? Det ser ju inte att bli någon värme eller sol de kommande dagarna heller... men ny vecka och en av de bästa på länge, tre arbetsdagar och sedan väntar några dagars ledighet! AW med tjejerna, grillkväll med goda vänner och kalas för maken, så vi kommer inte vara sysslolösa.
I går ägnades hela dagen åt att bygga staket, det blev såå bra och så skönt att ha det gjort innan studenten och framförallt innan sommar och semester.
Träningsväskan är packad och med mig på jobbet, efter jobbet väntar löpning i skogen. Jag längtar

2 kommentarer:

  1. Ja det är härligt med kortvecka igen!! :)
    Staketet blev jättefint!

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Ja när kommer värmen??! Tror att det är just det som saknas för att jag ska bli frisk och kry nu ;)

    Härligt att komma ut i skogen och löpträna, frisk luft och fågelsång... åh det rycker i min kropp!! Fast jag ställde in mitt pass i morgon, nu ska jag bli frisk!!

    Kram PIllan

    SvaraRadera