12 maj 2015

Tisdag och trött så jag ser i kors


Lade mig kl 22.00 och sov till 06.30 - trodde att jag skulle känna mig utsövd. Men nej, kudden sitter kvar i ansiktet och hela kroppen skriker JAG MÅSTE SOVA LITE TILL. Sitter säkert kvar sen helgen, den där spontana trevliga lördagskvällen med bubbel som inte avslutades förrän 02.30 har satt sina spår. Tant orkar inte sånt längre  ♥ 

På Mallorca drack vi cava varje kväll - finns det något godare än ett fint bubbel?

Saknar Mallis, tänk sex år på raken var det vår sommarsemester. Underbart och jag saknar det ♥


3 kommentarer:

  1. Är också så trött så jag nästan står upp och sover. Cava mmmm inte dumt alls får nog bli ett glas till helgen. Sista bilden på dig är såå fin. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Nä du, vi tanter orkar inte så mycket längre.. (Även om man "bara" fyller 41 nu i september) Hi hi!

    Jättefin bild på dig!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Haha... den var kul, inte hör förut - kudden sitter kvar i ansiktet. Den lånar vi! : )

    SvaraRadera