25 maj 2015

SOL och bubbel!




Äntligen kom solen och som vi njöt av den! Var ute hela dagen och gick in endast för att se när IFK Kristianstad tog GULD i handboll. Senare på kvällen sprang jag och maken en runda i skogen - helt underbart! 
Bubbel och plock i lördags när vännerna kom på grillkväll - jag älskar plock och hade lätt kunna leva på det. Jag bjöd på lagrad prästost i kuber, fyllda crustader, salami, tortilla chips och serrano skinka. Enkelt men gott!
I fredags firade vi maken på stan, en maffig burgare med extra sallad och en stor cola blev min fredagsmiddag och jag var mätt tills jag vaknade i lördagsmorse :)
Rapporter från dottern visar att vädret är underbart och sangrian god i Magaluf...!

2 kommentarer:

  1. Det låter som om du har haft en toppenhelg! :) Samma här :))
    Grattis IFK till guldet!!!

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med sol och bubbel!!!

    SvaraRadera