8 juli 2009

Tillbaka i verkligheten:)

Igår morse 03.30 steg vi innanför dörrarna här hemma, trötta men med många härliga minnen i bagaget.
Förra året var det ett urdåligt hotell och ett kasst läge som gjorde att semestern inte blev riktigt vad vi tänkt oss. Lika dåligt som det var i fjol lika bra var det i år. Vilket hotell och vilket läge! Me like Blue Village, fint poolområde, aktiviteter såsom fotboll, basket, vattenpolo och kubb för alla som ville och orkade. Barnen hittade många kompisar och vi fann också många trevliga vuxna att prata & umgås med under veckorna.
Fint väder med värmebölja har det varit, 35 grader kl 22.00 på kvällen gjorde att det emellanåt blev lite jobbigt faktiskt. Någon kväll satt jag inne med ac:n på, balkongen var för varm:)
Så jag undrar om det inte blir Alcudia nästa år igen.....vi får se.

Vårt fina poolområde på Estrella del Mar



Så här ser numera toaletten ut, rörmokaren kommer i morgon och fixar det sista. Vi är jättenöjda! Har shoppat mååånga nya fina handdukar idag í alla möjliga färger. Så kul att äntligen kunna köpa vilken färg man vill!

Nu jobbar jag 7 dagar till sen går jag på 3 veckors ledighet, hur skönt som helst!

7 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Låter som att ni är jättenöjda med er semester.
    Håll ut nu då så har du snart ledigt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket toppeninlägg!!
    Låter ju helt underbart... själv kämpar jag på i väntan på min första semestervecka innan mer jobb i väntan på nästa osv... men två dagar kvar... sedan är jag ledig i 9 härliga dagar!!!

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem! Skönt att det blev bättre i år. Och vad fint badrummet ser ut! Stilrent och så snyggt med den långa fönstret. Ha det gott, hoppas vi kan ses snart. Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter=) kul med nytt badrum, c4-dagarna kan jag var utan, men man får ju offra sig för barnen. Går oxå på semester på måndag, ska bli riktigt skönt. Ha det så bra, kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Välkomna hem! Härligt med semester :)

    Toaletten ser ut att bli kanonsnygg! Kul när man inte är färgberoende!

    Ha det gott,
    Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Wow, badrummet blir KANON! Ser fram emot att ses snart! :-)

    SvaraRadera