31 juli 2009

Fredag

Just nu spelar dottern första matchen i Helsingborg och det står 2-2 i halvlek.....spännande!

Igår fick jag ett ryck, jag sprayade mina eklampfötter svarta, körde in till stan och köpte 2 svarta hissgardiner,(istället för de panelgardiner som syns i min header), körde till Solhaga och köpte nya blommor och fixade upp allt igårkväll.
Tänk att det blev precis så där bra som jag tänkt mig:)
Nu ska jag spraya en ekhylla till svart, fixa en stoor matta och få ihop några snygga foton sen är det klart!
Men först ska jag STÄDA....., trist men dammet yr och näsan kliar:)

Ha en härlig fredag!

Uppdaterat: Dotterns lag vann båda matcherna med 3-2 och 2-1, i sista matchen gjorde Jossan bägge målen! Yihoo.

4 kommentarer:

  1. Jag kan rapportera att Oscars lag vann med nöd o näppe, 1-0 i första matchen. Jag har sovit alldeles ensam hemma i natt (ja, hunden var ju hemma) och de tkändes lite konstigt. Erica var hos en kompis.
    Så effektiv du var som fixade om så fort!

    Ha det bra med städningen!

    SvaraRadera
  2. Go Jossan! Kul att det går bra med både fotboll och omstyling:O) Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att fixa fint :-)
    Gratulera jossan med :-)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera