2 april 2009

VÅR!


Vad ljuvligt det är när solen skiner och vinden är ljummen. Våren har äntligen kommit och vips så får jag så mycket inspiration att förändra & fixa att det nästan blir korvstoppning:)
Nästa vecka är det påsklov och då är jag ledig ett par dagar och tänkte då ta itu med trädgården och fixa till lite fina vårblommor i mina krukor. Ser också fram emot vårens första grillade korv!

I går åt jag lunch på stan med vännen Anna och innan det passade jag på att fönstershoppa lite, finns massvis med fina vårkläder & snygga skor som jag vill ha.
Förhoppningsvis hittar jag en del på söndag när den vårliga utflykten till VÄLA med fina vännerna blir av. Vi brukar vara ganska tungt lastade när vi åker därifrån på kvällskvisten, trötta men lyckliga över alla våra inköp......

5 kommentarer:

  1. Grilla korv hoppas jag att vi ska kunna göra i de närmsta. Köpte korv o bröd på Maxi nu i kväll i alla fall.
    I helgen ska jag på sån där fotografering som du varit på. Spännande!

    SvaraRadera
  2. Håller med att det är ljuvligt nu när solen börjar värma igen :)Man blir på så gott humör..
    Trevlig helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Kära svägerska! Längesen vi sågs så jag får göra ett litet inlägg! Igår satt jag och solade på uteplatsen medan matilda sov i två timmar!!! så härligt och helt underbart!!! lillfisen va helt slut efter dagis i veckan...jag är ledig på torsdag så det blir bara 3 dagar för lillfis på dagis denna veckan, känns skönt! o imorgon ska vi till lisbeth o fixa till frisyren! det behövs! kramar!!!//Karolin

    SvaraRadera
  4. Hej! Låter härligt med ledighet! var ligger VÄLA?? Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hej! Låter härligt med ledighet! var ligger VÄLA?? Kram Maria

    SvaraRadera