22 februari 2009

Glad

Mmmm, det kändes redan i morse när jag vaknade att det här blir en bättre dag! Vissa dagar är trista & andra bra. Idag är en BRA dag.
Strykberget är försvunnet och det var egentligen inget berg när jag väl tog fram det, det gick ganska fort att ta sig igenom. Dammråttorna är borta och ikväll ska jag ut och promenixa. Dessutom gissade jag ju rätt på två av fyra igårkväll.....inte så illa:)
Här råder lugn & ro, jag är allena hemma. Jonte & maken är på fotbollsträning och dottern är och tittar när IFK spelar handbollsmatch. Eftersom jag missade Greýs Anatomy i onsdagskväll så tänker jag slå mig ner i soffan idag och se på reprisen. Trevlig söndagkväll på er!


En måbra bild från Poda Island

3 kommentarer:

  1. Vad bra att det är en bättre dag idag :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med en lugn dag :) Men du har fått mycket gjort... Skulle också behöva göra en insats men ska tillbaka till jobbet nu och så har vi tre sjuka barn här hemma :(

    Må så gott!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. HEj! VAd fint du fått här inne. Sommarkänsla!!! Kram Maria

    SvaraRadera