13 november 2007

Träning

Träningspasset igårkväll på 60min kändes som 3 långa svåra år.....Kroppen var seg och slö och det var tungt att följa med i rörelserna.Tänk vad 1 veckas uppehåll kan göra.

Kokade lite ägg till oss som vi smaskade i oss till kvällsmat, satte mig för att se CSI NY, och vips så sov jag igen. Tror jag struntar i att försöka följa någon serie på måndagar:)


Efter jobbet idag åker dottern till stallet och jag och sonen åker till stan för att inhandla present till ett kalas sonen är bjuden till på lördag. Maken tränar fotboll. Är lite småsugen på att baka något men jag tror inte att det hinns med ikväll.Det får bli en annan dag.


Idag har vi snöblandat regn hos oss, tråkigt och grått ute.Är det nu det börjas? Den skånska vintern?

Förra året vid den här tiden planerade och drömde vi för fullt om vår förestående drömresa till Thailand.3 veckors avbräck i snöslasket.Vad underbart det var.Synd att man inte kan göra sådana resor varje år...


5 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Ja det är synd... men halva resan är också att få drömma och planera eller hur? ;) Vilken underbar färg på vattnet. ÅH!!!

    Jag har en liten utmaning till dig och de andra tjejerna på paketkalenderswappen i min blogg. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Precis! Tänk om man kunde åka utomlands varje år!?

    SvaraRadera
  3. MMmm, nu skulle jag behöva en semester från vardagen känner jag... :p

    Underbart foto!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vi var i Thailand 21 dagar i dec år 2007, så jag vet precis hur du känner. Jag längtar ihjäl mej dit ibland Och speciellt nu. Lycko dem som åker iväg och lämnar november månad. Underbar bild, i den finns det mycket när man varit där.
    Blir det nån bild till swappen eller? Det är ju kul att gissa ju.
    Må så gott.
    Kram, Anita

    SvaraRadera
  5. ... år 2005 menar jag förståss.
    Vi var bl a i Chang Mai, Mai Sai,Koh Samet, Koh Chang..... Suck.

    SvaraRadera