28 februari 2014

Äntligen helg!

Fredag och helgen ligger orörd framför oss - härlig känsla! Veckans bästa dag, även om jag konstigt nog även gillar söndagar. 
En löprunda efter jobbet, lite fotbollsträningar och dottern jobbar men sen blir det god fredagsmat och fredagsmyyys ♥ 

I morgon väntar tidig revelj, sonen har bortamatch kl 09.00(!). Lite städ och fix, kanske jag bakar något extra smaskigt, något med choklad.

Såg nu att Lofsan ordnar tjejresa/träningsresa till New York i juni - jag vill, jag vill! Finns många olika träningsresor att välja mellan numera och någon gång i livet ska jag åka på en. Så det så.Men tänk N.Y......vilken dröm!

Förra helgen blev jag bjuden på bananpannkaka av dottern till frukost, supergott och enkelt att göra! 1 ägg, 1 banan och ev lite kanel eller kardemumma, mosa och stek! Servera med något du gillar och vips så har du värsta lyxfrullen klar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar