21 februari 2014

HELG ( igen)



Ibland (nästan alltid ) känns det som om veckorna består av måndag och fredag...!
Det har varit en trött vecka - måste bli bättre på att inte hamna i soffan varje kväll. Igårkväll sprang jag en runda, det kändes att det var 2 veckor sen jag sprang och att jag varit förkyld däremellan också. Målet är att springa lördag, måndag, onsdag och fredag den kommande veckan. Inte långt, 5 -6 km men det är bättre att komma ut på en liten runda än ingen alls.

I eftermiddag blir det en runda på stan, ska kika efter nya kläder och handla lite gott plock till morgondagens happening. Kvällens fredagsmiddag blir färskpasta med räksås. Hoppas den blir så där god som jag "ser framför mig".

Hittade snyggaste lampan, den hade suttit som ett smäck i vårt sovrum...!


 



 Finns hos Royal Design









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar