31 december 2013

Mitt 2013, del II


 JULI






Sonen fyller 14 år och det firar vi  med både kalas och beachfotboll i Åhus. 

Vi åker till underbara Mallorca igen för sjätte året i rad. Kommer sakna det nästa sommar.






















AUGUSTI

Tar upp träningen igen, det är tungt och jag är tung....






 AUGUSTI
Njuter av semester och lata dagar,
















 Augusti bjuder på sol och värme och vi njuter.

SEPTEMBER


Jag fyller 39 år:)


Den stora hösttröttheten slår till...



Vi har en fantastisk helg i Stockholm och springer Lidingöloppet.knäcker tiden med 3 minuter och är TOKNÖJD. 

OKTOBER




















 BOOZT helgen kommer och vi har en toppenhelg på Falkenbergs Strandbad, träffar för första gången Camilla IRL, mycket trevligt och roligt! Läser hennes blogg varje dag och har gjort ett bra tag. Hoppas på fler BOOZT-event. 

NOVEMBER

Spräcker äntligen 10km och det känns både skönt och roligt, jag kan mer än jag tror!













   






Vårt stora hjärta fyller 17 år och vi bjuder släkten på frukost.
    
  

 


 DECEMBER

Jag och maken åker till Göteborg mitt i stormen Sven och roar oss, bor på hotell och tittar på Uggla på Rondo.







Julen kommer och med den sneda, obligatoriska granen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar