9 december 2013

Göteborg!










Vi har haft en supermysig helg i Göteborg, trots stormen Sven och snökaos. Hade jag vetat vad som väntat längs vägen i fredags så hade jag aldrig gett mig av....för att inte tala om hemresan igår. Dödsångest i 4,5 timme, vi svor båda två att om vi kommer hem till barnen så ger vi oss aldrig mer ut i sånt här oväder. Tvi!
Men annars har det varit finfint, god mat, god dricka, trevligt sällskap på fredagen, bra och härlig shoppingtur i lördags och sen Kung Uggla på Rondo i lördagskväll ♥
Några julklappar blev inhandlade, men det mesta var faktiskt till mig. Jag behövde uppdatera min garderob!
Nu väntar jobb och annat fix igen, vardagen kommer fort. Ikväll är det långpass på Friskis som gäller. 3 jobbepass kvar sen är det julledigt även därifrån. Nagelfix och träff med gamla kompisar och sen är ju helg igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar