18 december 2013

Klänning till jul och nyår

Har ni hittat den perfekta klänningen till jul och nyår?  
Jag hittade några fina på H&M, får se om de finns på stan så att jag kan testa..!

 
Igår så tog jag mig i kragen och sprang en runda efter jobbet, inte långt men tillräckligt för att få upp flåset och för att komma igång igen. Jag tycker verkligen att det är skönt när jag väl är ute, det är momentet innan jag bangar för. Att ta steget ut.
Hoppas få plats på nya Indoor walking på juldagen på Friskis, det låter spännande! Ska hänga på "låset" när de släpper platserna.

Vi har börjat prata om sommarsemestern, kanske får vi ihop allas schema så att vi kan komma iväg 1 vecka åtminstone. Testar gärna något nytt då, resten av familjen är sugna på att prova Grekland, det låter ju inte helt fel ♥







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar