15 december 2011

Nya soffan på plats!








Nu har vi snart haft nya, fina soffan 1 vecka och vi trivs ypperligt med den. Stor plats som rymmer oss alla fyra, sittandes & sovandes:)

Har önskat mig 2 nya plädar i julklapp ska bli spännande att se om jag varit tillräckligt snäll...

Kuddarna köpte jag förra året i Göteborg, redan då planerade jag för en ny soffa i grått eller svart. Så det var enkelt att leta fram dem, sen får vi fylla på med kuddar allteftersom det dyker upp "en måste ha kudde".


Nu är nästan alla julklappar inslagna, ska bara köpa lite fina snören och piffa till lite innan de ska läggas under granen.

3 kommentarer:

  1. Snygg soffa, v skulle också ha den färgen på våran ny soffa men den skulle inte komma före jul så det blev en mörkare :)
    Mysigt med stor soffa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow jättesnygg! Pris och var har ni köpt den?

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det blev, soffans färg ser superfin ut, fräsch!!
    Filmen var jättebra (det jag såg) men tyvärr somnade jag :-(.
    Så besviken på mig själv *haha* men det är vanligt förekommande i vår soffa vill jag lova.
    Stoffe sa att den var jättebra, bättre än ettan :-D.
    Åååh, den där saltlakritskolan verkar grymt god, vågar man fråga efter receptet tro, kan bli farligt ;-)
    Kram!

    SvaraRadera